گارانتی و شرایط آن

با سپاس از انتخاب گارانتی ما ،مشتری گرامی  احتراما خواهشمند است  شرایط گارانتی ذیر را به دقت مطالعه نموده تا بتوانیم خدمات بهتری به شما مشتری گرامی ارائه دهیم .

لطفا توجه نمایید ، ارائه کارت ضمانت کالا شرط لازم جهت اعمال گارانتی خواهد بود .

موارد ابطال گارانتی سیستم های خبره :

1.  مفقود شدن یا مخدوش شدن این برچسب گارانتی و یا هر یک از لیبل های گارانتی
2.  کلیه صدمات ناشی از بی احتیاطی ، استفاده ناصحیح ، نوسانات برق ، ضربه ، آتش سوزی ،  ریختن مایعات ، اقدام به تعمیر دستگاه توسط افرادی غیر از کارشناسان   سیستم های خبره  بکارگیری آداپتورهای دیگر ، سوختگی قابل مشاهده ، ارتقاء و تغییر قطعات ، اتصال مدم به برق
3.  آسیب دیدن بخشهایی از دستگاه به دلیل آلودگی آن به ویروسهای کامپیوتری یا بکارگیری نرم افزارهایی که منجر به صدمات سخت افزاری میشوند
4.  این شرکت طبق تاریخ مندرج در برگه گارانتی و بر اساس موارد فوق الذکر اقدام به ارائه  خدمات گارانتی مینماید و خارج از موارد فوق ارائه خدمات با دریافت هزینه انجام پذیر  مییباشد.
5.  کالای فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمیشود ، تنها در صورت تشخیص کارشناسان سیستم های خبره مبنی بر عدم تعمیر دستگاه ، مطابق با موارد گارانتی به شرط سالم بودن لوازم جانبی ( باطری و شارژر ) مستردد یا تعویض میگردد.

سیستم های خبره در قبال موارد زیر هیچگونه مسئولیتی ندارد :

1.  CPU و باطری و شارژر 48 ساعت پس از تحویل
2.  کمتر از پنج عدد پیکسل سوخته در یک اینچ مربع
3.  فن کارت گرافیک و CPU
4.  شکستن CD و یا DVD داخل درایور نوری
5.  کلیه مشکلات ظاهری دستگاه پس از تحویل به خریدار
6.  هرگونه عملیات نرم افزاری اعم از ویروس یابی و نصب آنتی ویروس ، نصب درایور ، بازیابی اطلاعات ، ریکاوری و نصب سیستم عامل و...
7.  تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نگهداری از اطلاعات روی هارد دیسک
8.  رسید باربری به منزله سلامت ظاهری دستگاه است و هزینه ارسال و دریافت دستگاه به عهده خریدار میباشد و شرکت سامانه های خبره ژرمانیا  تعهدی در قبال مشکلات حین باربری ندارد.

 

******توجه : تشخیص موارد ابطال گارانتی صرفا به عهده بخش خدمات پس از فروش  سیستم های خبره میباشد.******


توجه : تمامی Memory های آمریکایی Mushkin که دارای لیبل گارانتی سیستم های خبره می باشند و گارانتی آنها باطل نگردیده ، کمتر ار 10 دقیقه تعمیر و یا تعویض میگردند .
توجه : تمامی Laptop ها و Desktop های سری Optiplex , Latitude , Precision و نمایشگرهای سری E , P , U شرکت DELL که دارای لیبل گارانتی سیستم های خبره می باشند و گارانتی آنها باطل نگردیده  ، کمتر ار 4 روز کاری تعمیر و یا تعویض میگردند .

 

هزینه حمل و نقل کالاهای مورد گارانتی :


1- هزینه ارسال کالاهای معیوب ازشهرستان ها و تهران به دفتر مرکزی به عهده خریدار میباشد .
2- در صورت اطمینان از خرابی کالا و اعمال گارانتی ، هزینه برگشت کالا برای شهرستانها و تهران به عهده خریدار می باشد .
3- در صورتیکه کالای ارسال شده برای گارانتی سالم و یا خارج از گارانتی تشخیص داده شود کلیه هزینه های مربوط به حمل و نقل به عهده خریدار خواهد بود .

موارد دیگر:

1- در صورتیکه کالای خراب ارسالی صرفا نیاز به سرویس و نه تعمیر اساسی داشته باشد سیستم های خبره آن را لحاظ خواهد نمود .

2- در صورت عدم موجود بودن کالای مشابه در انبار
سیستم های خبره ( تا حداکثر یک هفته ) ، جهت کالاهایی که دارای گارانتی تعویض می باشند خریدار می تواند نسبت به انتخاب یک از دو  روش زیر اقدام نماید :
    الف)   انتخاب کالایی دیگر از مجموعه محصولات
سیستم های خبره و پرداخت و یا دریافت مابه التفاوت قیمت .
    ب)     قبول تعمیر کالا توسط بخش خدمات پس از فروش
سیستم های خبره.

3- ارسال کننده کالا در صورتیکه از پیک ، پست و سرویسهای حمل و نقل مشابه استفاده می نماید می بایست قبل از ارسال کالا ، بوسیله ایمیل ،
سیستم های خبره را از نوع ، تعداد و   شماره سریال کالاهای ارسالی مطلع نماید تا در صورت وجود مغایرت در لیست کالای ارسالی بخش خدمات پس از فروش بتواند هماهنگی های لازم را با ایشان انجام دهد .

بازگشت
 
 

 

اخبار و رویدادها
راهنمای انتخاب ( منبع تغذیه ) پاور

راهنمای انتخاب ( منبع تغذیه ) پاور

1. تناسب ویرایش پاور با توجه سخت افزار به کار برده شده یکی از مهمترین پارامترهای پاور ، حتی قبل از در نظر گرفتن توان آن ، ویرایش پاور می باشد.جهت سیستمهای امروزی استفاده از پاورهای ویرایش ATX 12V v2.x الزامی می باشد. همچنین توصیه می شود جهت سیستمهای حرفه ای جدید ، از پاورهای تحت استاندارد EPS ، که قابلیت های ویژه ای دارند، استفاده گردد. 2. انتخاب پاور در آخرین مرحله انتخاب قطعات پاور

ادامه مطلب ...
انتخاب کارت گرافیک و تفاوت های مدل های مختلف آن

انتخاب کارت گرافیک و تفاوت های مدل های مختلف آن

 


نظرسنجی
کيفيت خدمات گارانتي شرکت ژرمانيا را در چه سطحي بوده است ؟




به نظر شما کيفيت کامپيوتر هاي روميزي دل در چه سطحي مي باشد ؟




به نظر شما کيفيت لپ تاپ هاي دل در چه سطحي مي باشد ؟




به نظر شما کيفيت کامپيوترهاي روميزي لنوو در چه سطحي مي باشد ؟




عضویت در خبر نامه
حذف عضویتثبت عضویت
 
آب وهوا
اوقات شرعی